مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

دبیرخانه دائمی جشنواره «حریم رسالت» در گیلان راه اندازی می شود

مدیرکل امور بانوان استان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در فرهنگ‌سازی جامعه دارند، گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره «حریم رسالت» در گیلان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۶۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، زهرا یعقوب نژاد امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی موظف به اجرای بالغ بر ۳۰۰ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: ۳۳ دستگاه در کارگروه عفاف و حجاب عضویت دارند و لذا باید اقدام به برنامه ریزی جهت اجرای مصوبات کنند.

وی روح حاکم بر برنامه های حوزه عفاف و حجاب را بیشتر حاکمیتی دانست و افزود: مردم در ارتباط با عفاف و حجاب هستند و لذا باید برنامه ها را به سمت مردمی ببریم. بازرسی های مردمی در حوزه عفاف و حجاب باید صورت پذیرد. نیاز فعلی جامعه اقناع سازی است و باید به تبیین و تشریح ریشه های عفاف و حجاب بپردازیم.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» ویژه بانوان در گیلان خبر داد و افزود: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج رسانه استان در اواخر تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

یعقوب نژاد با بیان اینکه به زودی دبیرخانه دائمی جشنواره «حریم رسالت» در گیلان راه اندازی می شود، تصریح کرد: این جشنواره نقش عفاف و حجاب و زیست عفیفانه را در کاهش آسیب های اجتماعی پیگیری می کند و همچنین به نقش عفاف و حجاب در هویت بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباوری آنان می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار